Jumaat, 22 Mei 2009

TAK BOLEH KONSENTRET!!!

Wah! Lama sungguh aku biarkan blog nih bersawang kan...selalu jugak aku tergerak hati nak update blog nih.banyak yan aku kira nak kongsikan kat sini.selama beberapa bulan nih memang banyak events yang aku rasa penting dan menarik.tapi setiap kali aku nak update, mesti ada saja yang ganggu.kalau tak pun, aku hilang mood nak update bila aku memang dah duduk kat depan PC nih.'untung' la malam nih aku tension giler sebab tak dapat nak study.aku tau, sepatutnya aku pegi blaja untuk exam esok.tapi aku langsung tak dapat nak tumpuan perhatian terus! YA ALLAH, kenapa nih??



semalam aku start ngan paper P.A. 2.ALHAMDULILLAH, kira ok larh jugak.hari nih, aku seat untuk paper Chemistry 2 pulak.tapi apa yang aku revise tak masuk kepaLa pun!adoh mak.......macam mana nih.nanti duduk kat meja...tup2, blank pulak kepala otak aku.tak ke naya?!?!

dua minggu belakangan nih, macam2 jadi kat aku.tension nyer!!!aku nak luahkan, tak ada siapa yang dapat selami hati aku masa nih. "teman tapi mesra" aku dah lama tak hubungi aku lagi. busy ke apa ke?aku tak tau.yang aku tau, semenjak dia dah 'berhijrah' nih, dia langsung tak ada sms aku lagi. "sahabat hidup dan matiku" pulak skarang nih memang banyak masalah jugak. kesian larh aku nak ganggu dia.nanti tak cukup ngan masalah dia sendiri, aku pulak bebankan dia ngan masalah aku nih. "kekasih gelapku" pulak, aku tak tau nak cakap apa. sebenarnya dialah yang menyebabkan aku skarang nih bermasalah, walopun dia tak tau semua nih berpunca daripada dia. tension nya aku!!!!!

PART I: AKU NGAN PELAJARAN



minggu lepas memang aku bermasalah. sudahlah aku asyik datang lambat ke sekolah. mana ada Ketua Pengawas macam aku nih! YA ALLAH...apa larh nak jadik kat aku nih?? bila aku dalam kelas, aku rasa letih sesangat sedangkan aku tak buat apa2.ngantok sesangt sedangknaku dah tido lebih daripada cukup malam sebelumnya. nasib baik aku bukan sorang2...ada gakk bebudak len yang macam aku masa tuh.nak tumpukan perhatian kat dalam kelas aku rasa terseksa lakk.rasa macam benda yang keluar daripada mulut cikgu tuh berterbangan kat sekeliling kepala aku nih. nak masuk, tapi processor otak aku tgh busy...lagging.duh!

kenapa larh aku rasa macam tak bedaya sungguh belakangan nih?? kalau nak kata tak rehat, tipu la. rehat aku lebih daripada cukup da. mungkin sebab aku fikir banyak sangat kot.tapi apa plak yang aku fikir??? pertandingan apa semua kan dah habis??



PART II: AKU DAN HATI



minggu nih, hati pulak yang terluka. adohs....tak cukup ngan perkara2 yang buat aku pening, hati pulak buat hal. memang larh aku banyak gelak, banyak senyum belakangan nih, tapi takder sorang pon yang tau aku sebenarnya menangis kat dalam. orang bulleh nampak luar, tapi luka di hati siapa yang tau???

kalau nak crita sal hati nih, sampai bila2 pon tak habis.aku wat stakat nih dulu...nanti aku update lagi.mata dah ngantok, tapi aku masih legi kena revise.so doakan aku larh esok!

Tiada ulasan: