Jumaat, 23 September 2011

ASSALAMUALAIKUM...
hye guys!


sekarang nih kat library. menyempat belikan tiket utk lawatan MEDIA ke KL awal November depan. nasib la line kat library nih lancar je. dapat jugak beli tiket tu. since dah ada kat library nih, amikla kesempatan mencari maklumat2 yang ada utk ctu esk. line broadband kat bilik cam hampeh sedangkan dah bayar dah pown isnin lepas.

sekejap je dah petang dah pown hari ni. OK, keyboard kat library nih punya la bising bila ditekan. especialy kalau cepat menekan punat2nya cam aku skarang nih. anyways, talking about library. patutnya aku sambung belajar kat library skarang nih. tapi aku cam stuck carik extra notes untuk CTU231 esok. plus, bertemu lak ngan paper FAR200 ahad nih and MGT162 isnin karang. HADOI!! banyak ooo keje. i mean, nak blaja...HADOI!! ok skarang aku dah rasa cam nak makan kfc. ngahaha...banyak siot nafsu nak makan...HADOI! sekali lagi sebab mengempiskan beg duit aku. boros gak.tapi dah dilidah2 rasa ayam kfc...ASTAGHFIRULLAHALAZIIM... trok btol ko, zan.

anyways, tengah blank nak study apa lagi. nak buat pastyear paper la balik nih...kot. ahahaha. HARUS... sebab esok dah paper.aku nak jugak dapatkan markah yang tinggi. cam aku cakap sebelum nih kan, DESPERATE sangat nak dapatkan ANYGERAH DEKAN sekali lagi. yang membingungkan aku semestinya kertas FAR200 aku. ngan LAW240 la...HADOI!! tahap gaban HADOI-nya. harapan aku hanyalah pada paper CTU231, BEL311, MGT162 ngan sipi2 harapan pada MAF220. aku nak buat betul2 paper2 nih. sebab kebanyakannya sepatutnya dapat score. n aku perlu score. (boleh gila kalau camni sangat kayh! tak baik tau!)

ahaha.ok.aku merapu lagi....hancuss tol...lapa nih, lom makan dari pgi tadi. so aku nak berangkat ke KFC untuk makan malam-COMBO.ahahaha...pastuh...meh kita sama2. BELAJAR!!!!


p/s:: perutku berkriuk2 menyanyikan lagu raya ahahaha...nak MAKAN.

Tiada ulasan: